Rubriky

pátek 9. srpna 2013

Několik slov na úvod

Předně bych vás všechny chtěla přivítat na mém čerstvě založeném blogu a poděkovat vám, že si vůbec čtete tyhle řádky, těší mě to. :) Ještě raději bych byla, kdyby jste sem zavítali podruhé, potřetí, prostě tolikrát, jak se vám bude chtít, ale to se ukáže až časem, co se z tohohle blogu vyklube a jestli se mi vůbec bude dařit alespoň trošku vás zaujmout, přeci jenom to není jednoduchý úkol, když je nejen na zahraničních portálech, ale především na těch českých tolik úžasných slečen (a chlapců), kteří den co den píšou skvělé a inspirativní články, které motivují nejen mě, přináší nové nápady a velmi hezky se na ně kouká.Čímž se dostávám k tomu, proč jsem se vlastně rozhodla založit blog a co od toho očekávám. :)

Z důvodů, ke kterým se dostanu v několika následujících článcích, jsem se stala před několika lety vášnivým zájemcem o "kult" zdravého životního stylu, počínaje studováním kalorií, hledáním důvěryhodných stránek zabývajících se úměrným stravováním, zkoušením nových druhů sportovních aktivit a konče sbíráním receptů a pronikání do tajů přípravy zdravých pokrmů. Tato cesta mě zavedla k mnoha novým věcem, zážitkům, zkušenostem a v neposlední řadě taky k založení tohoto blogu, který by měl být primárně zaměřený na recepty, se kterými bych se chtěla podělit s ostatními, na mé jídelníčky, na kterých se pokusím pracovat, také tu budou fotky nejen mnou ukuchtěných zdravých (zdravějších) jídel, ale i méně zdravých dobrot, protože ačkoliv jsem se snažila stravovat zásadně zdravě, tak jsem tento názor přehodnotila a snažím se do svého života zařadit sem tam nějaké ty mnou zakázané chuťovky, protože nechci brát zdravý životní styl jako dogma, ale jako něco, co mi přináší zdraví, potěšení, sílu a vitalitu. :) Chtěla bych se taky se čtenáři blogu podělit o své tipy na dobroty "bez výčitek", které nacházím ať už na internetu, nebo při pravidelných obchůzkách po obchůdcích se zdravou výživou a v neposlední řadě taky s tipy, nápady a mnou posbíraných informací ze světa zdravé výživy. Nechci ovšem psát klasické články typu "tohle se smí, tohle ne", nýbrž postřehy ze života, které snad někomu budou k užitku. No a nakonec byl blog založen pro můj osobní účel - měl by být takovou mou berličkou, podporou a nakopávačem ke změně vlastního životního stylu, který má jisté mezery, na kterých bych ráda zapracovala. Nebude tu ovšem žádný boj o snížení váhy, spíš naopak, mám co se týče hmotnosti jisté mezery a nějaké to kilo svaloviny bych spíš chtěl nabrat, než zhubnout, k čemuž se nemůžu dokopat a tak jsem si zvolila blog tak trochu jako motivaci. :)

To byl stručný nástin důvodů, které mě zavedly sem a které mě tu (snad) udrží. V příštím článku bych chtěla osvětlit nějaká fakta o mě, čímž dostanou úvodní informace konečnou kostru, kterou je myslím potřeba vysvětlit.
Na závěr se s vámi rozloučím nějakou ňaminou. :)

                                                         
                                               Úžasná pizza se smetanou, nivou a kuřecím masem.

Žádné komentáře:

Okomentovat