Rubriky

neděle 29. prosince 2013

Vánoční výletování

Jo jo, já vím, že na blog totálně ser... kašlu ale že bych psát nechtěla, jen tak nějak nebylo o čem a když bylo, tak jsem zase byla líný prase zaneprázdněná školou, která se rozhodla nám letos jako vánoční dárek nadělit šikanu testy a zkoušeními na druhou, plus nekonečnou buzeraci ve stylu "pokud nepřijdete na vánoční superhustý koncert, dostanete bla bla bla" (nutno dodat, že ten koncert je rok od roku švihlejší, viz divadelní hra o porodu minulý rok...). Můžu být ráda, že jsem to přežila ve zdraví, vzhledem k tomu že jsem ten typ, co se hroutí při i při malém stresu, natož při pěti testech za den, když máme jen čtyři hodiny... Ale nějakou daň si to na mě vybralo, tělo mi to teď dává sežrat (a to doslova), nejspíš jsem ho moc unavila, takže se mi denně daří do sebe nacpat hromady cukroví a každý den večer si říct, že od zítřka jen tři kousky za den. Haha, to těžko. :D Nicméně jsem si nepřišla vylévat srdíčko, jak budu oplácaná, ale přišla jsem se pochlubit včerejším krásným výletem do Prahy s přítelem, na který jsem se těšila víc než na Vánoce, šetřila na něj a tvrdě si ho vybojovala u rodičů, kteří byli tak zavalení argumenty, že se skoro nezmohli na protest. Holt jsem šikovné děvče, takže výlet byl. A byl super, to ne že ne.

                                                                 Caffé latté u Starbucksů
Mé oblíbené lattéčko jsem si tentokrát nedala já ale přítel a i když jsem ochutnávala jen trošku (abych se zahřála po frappuccinu :D), tak myslím, že bylo víc než dobré, nejlepší byla samozřejmě pěna. Mám dojem, že tohle byla klasika, ale taková, která nikdy nezklame. :)

                                                                      Mé první frappuccino
Jo, je to tak, v životě jsem ho neměla, když jsem taky ve Starbucks byla teprve podruhé. Ale fakt stálo za to, bylo nehorázně dobré a aby taky ne, když v něm byla čokoláda. Oh, ten toping se šlehačkou nahoře a vrstvička čokoládových hoblinek dole. 

                                                                             Ehm... já.
Jo, nejsem zrovna modelka, ale tuhle fotku jsem si nemohla odpustit, když je na ní to frappuccino. :D Fakt mi chutnalo, i když jsem se trošku přecenila a objednala si rovnou střední, kdo taky ale mohl tušit, že i to střední je pořádný kýbl, takže jsem pak byla strašně přecpaná, až zbytek musel dopíjet přítel. Musím přiznat, že mi té ledové dobroty bylo líto, ale už se do mě nevešel ani ždibeček šlehačky, tak jsem se ho musela vzdát. Snad příště...

                                                                       Malinový cheesecake
Na cheesecake jsem se strašně těšila, ale nakonec jsem si ho moc nedala, protože jsem byla strašně přecpaná z ledového pití, takže jsem spíš ojídala maliny na vrchu a vzadu sušenkovou vrstvu, než abych se pustila do hutného těsta plného krémového sýru. Tak snad příště, koláčku.

                                                                       M&S limonáda
Vždycky, když je někde Marks and Spencer, strávím nejvíc času tam a můj doprovod musí hodinu poslouchat výkřiky typu "Jé, hořká čokoláda s pekanovými ořechy/čokoládový dezert se šlehačkou/granola s čokohoblinkami/máslová písmenka..." Tentokrát jsem tam ale chytře přišla najedená, takže jsem nakonec k jídlu nic nekoupila, ale protože piju neustále jako při přechodu pouště a docházela mi má zásoba vody, tak jsem si tam koupila tuhle limonádu. Je brusinková, bez přidaného cukru a složení nevypadá špatně, nejsou tam žádná umělá sladidla, víceméně je celá limonáda oslazená jen šťávou z brusinek, citronu a jiných, které si teď už nepamatuju. Mně chutnala, ale příteli se zdála moc kyselá, za sebe můžu ale určitě doporučit. 



                                                                              Medovinka
No, nebylo mi ještě osmnáct, ale tomuhle se prostě nedalo odolat, zvlášť když všichni na trzích kolem chodili s punčem, svařákem, nebo právě s medovinou a já mohla leda tak slintat, protože mě by jí neprodal ani ten nejméně zodpovědný prodejce, když vypadám stěží na 13 a ne na 16, takže nakupovat tam šel můj mužský doprovod a já mu jako na potvoru skoro všechnu medovinu vypila. Ups, pardon.

1 komentář:

  1. Wow, tolik krásných fotek. :))
    Do Strabucks bych se jednou také ráda podívala.
    A na fotce ti to sluší. ;)

    OdpovědětVymazat